//Aqma Reekay's
DIARY ONLINE A'R
Welcome To My Offical Bloggy ツ Back Home | +Follow
My Best Friend is My Boy Friend
Wednesday 21 November 2012 • 21:08 • 0 comments

Assalamualaikum. Hi afternoon. Lama dah tak buat blog walking ni. Blog sendiri pun tak buat lawat tapak, ni kan blog orang. Ngeh ngeh. Sihat anda semua? Hurm tahun ni last sekolah and now SPM. Weird ! Mathematic ? Ohh aku tak percaya diri sendiri :( Its okay. Past is past. Tahun depan dah takde siapa nak tengokkan Batman akuuu. Why? Hurm re0read my old post. Next year baru dia form 5. Love is blind okay. Tak kesah siapa and usia *cehhh* haha.


Nazren, hurmm. Dah genap 3 bulan 5 hari akuu dengan kau. Bilaa kita bahagia, mesti bahagia tu sekejapkan biy? Hurmm takpe kalau sekarang kita lalui macam-macam rintangan tapi aku percaya one day kita akan bahagia untuk selamanyaa. Trust me biy. Still young but hopefully yang kita boleh kekal lamaa. Selamanyaaa.  Ibu ayah dah pun kenal kauu. Kenal hubungan kitaa. Kau orang pertama yang aku bawa jumpa ibu ayah. Kau jangan tinggalkan aku tau biy :') Harap-harap janji ditepati *cehwaaaahhhhh* Hahaha. Yelaaa. By the way, aku tak tahu kenapa dengan kau semalam. Lamaa sangat kita on call. Kau tak pernah macam ni. Malam tadi kau manja sangat. Aku mengantok biy. Tapi kau paksa aku teman kan kauu. Seriously, sampai aku tak sedar apa yang kau cakap dekat akuu. So sorry sayangg. Dekat one week kita tak jumpaa. Aku rinduu kauu :'( Rinduu sesangat biy. Cepatlahh balik sini. Cepatlah masa berlaluu. Begging :( Aku janji dengan kau aku tunggu kau. Kau cakap 7 tahun kan? Okay. And aku mintaa maaf sebab dah banyak kali aku minta break. Actually, bukan senang aku nak lepaskan kau macam tuu after apa yang aku dah buat untuk buat kau sayang akuu. Syida, alyn. Aku kene lalui dorang duluu then kita boleh happy. And thanks for everythings biy. Aku hargai. Semuanyaaa. Jaga hati untuk aku kalau one day aku dah takde dekat sisi kau tau. Sebab ajal maut dekat tangan Tuhan. Kita ni merancang jea. Yang lain kita serahkan dekat Dia. Dia lagi tahu apa yang terbaik untuk kita biy. LASTLY, ILOVEYOUUUUUUUUUUU BATMA. NOW AND FOREVER. EVERLASTING SAYANGGGGGG :*

Hey Stalker


Contact Me : Official Blog | | FaceBook Welcome to my paradise. I'm Aqmar, From Negeri Sembilan .What do you want in here? Okeh, stalker my bloggy . Bhaha, thankyou :)

Profile
Stuff
Cakap-cakap Disini



Rewind



Credits by ..



Template By: Esha Reekay
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Aqma Reekay