//Aqma Reekay's
DIARY ONLINE A'R
Welcome To My Offical Bloggy ツ Back Home | +Follow
Nazren
Friday 23 November 2012 • 00:10 • 0 comments



Hi petang semuanyaa. Nak share pasal semalam. Semalam Epit datang balik. Hurmm tak kay. Cukuplah dah bagi dia peluang kedua. Sekarang aku dah ada Nazren. Yea memang aku ada contact Epit lagi tapi tak salah aku nak jadi kawan yang baik untuk dia sebab duluu aku dah tinggalkan diaa untuk Nazren. Sorry Epit. Kejamkan akuu? Kenapa aku buat macam tuu? Sebab Nazren dekat dengan akuu. Aku rasa lagi haapy bila orang yang aku sayang ada depan mataa. Hurmmm. Hati manusia bila-bila boleh berubahkan? Termasuklah hati akuu. Bukan maksud akuu nak tinggalkan Nazren. Tapi aku baca chat Nazren dengan Perempuan. Yessss Im jealous ! Girl friend mana yang tak jealous bilaa Boy friend diaa chat perempuan lainkann? Tambah-tambah kalau bersayang-sayang. Takpelahh. Kawan je kan? Hope Nazren tahuu batas berkawan and pandai jaga hubungan ni. Aku tahu Nazren pun sakit hati bila dapat tahu akuu otp dengan Epit. Aku bolehlah tak kawan dengan diaa. Tapi satu aku mintak tolong dekat Nazren, tolongg ssentiasa sayangkan akuu :'( Aku taknak hilang diaa. Aku selalu buat Nazren bertambah sayangkan aku every second :') Aku akan buat apa je janji Nazren tak berubah hati. Hurmm kbyee :( *Iloveeeyouuuu Nazren*

Hey Stalker


Contact Me : Official Blog | | FaceBook Welcome to my paradise. I'm Aqmar, From Negeri Sembilan .What do you want in here? Okeh, stalker my bloggy . Bhaha, thankyou :)

Profile
Stuff
Cakap-cakap Disini



Rewind



Credits by ..



Template By: Esha Reekay
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Aqma Reekay